Nr. înregistrare: 3004 /09.06.2015
ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE
„Telefon fix, ghilotina manuala, echipament pentru biguit, laminator A3”, ECHIPAMENT TELEFONIC COD CPV 32550000-3; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU COD CPV 30190000-7; ECHIPAMENTE DE ARHIVARE COD CPV 30191100-5
Data postării anunţului: 09.06.2015
Organizatia Centrala a Familiilor Kolping din Romania, cu sediul in Mun. Brasov, Str. Petofi Sandor, Nr. 27, RO-500107, Jud. Brasov, in calitate de achizitor/beneficiar, lanseaza procedura de achizitie publica prin solicitarea de oferte, pentru atribuirea contractului de furnizare:„telefon fix, ghilotina manuala, echipament pentru biguit, laminator a3”, ECHIPAMENT TELEFONIC COD CPV 32550000-3; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU COD CPV 30190000-7; ECHIPAMENTE DE ARHIVARE COD CPV 30191100-5 aferent proiectului „Măsuri integrate de inserție pe piața muncii pentru viitorii absolvenți de învățământ preuniversitar și superior din Regiunea de Vest” Număr de identificare contract POSDRU/161/2.1/G/132545, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară nr. 2 ”Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenție 2.1 ”Tranziţia de la şcoală la viaţă activă”.
Valoarea estimata a achizitiei: total pentru aproximativ 4 luni: 4.677,00 lei, fara TVA.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei cāştigătoare va fi: “oferta cu pretul cel mai scazut” aplicat ofertelor admisibile.
Obiectul contractului: Furnizare telefon fix, ghilotina manuala, echipament pentru biguit, laminator A3.
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 30 de zile.
Durata contractului: de la data semnarii pana la data finalizarii implementarii proiectului, minimum 4 luni.
Nu se admit oferte alternative.
Limba de prezentare a ofertei: romana
Moneda in care este exprimat pretul contractului: Lei